vragen en klachten
Ik heb een vraag of een klacht. Waar kan ik terecht?
Bij onze Klantenservice kun je terecht met al je vragen en ook als je een klacht hebt kun je die bij ons neerleggen. Je kunt daarnaast ook altijd kijken bij onze veelgestelde vragen of je antwoord hier misschien tussen staat. Je kunt je vraag, opmerking of klacht mailen via het contactformulier. Onder normale omstandigheden wordt je vraag binnen 3 werkdagen beantwoord, in andere omstandigheden reageren we binnen maximaal 14 dagen.
Je kunt ons ook telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 9:30 – 16:00 uur en zaterdag van 10:00 - 16:00 uur op telefoonnummer 088-3320040(de gebruikelijke belkosten worden in rekening gebracht).
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht door Prénatal? Dan kun je dit voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jou klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu/consumers/odr/)
Hoe weet ik of een product nog in de winkel verkrijgbaar is?
Helaas is het niet mogelijk om een winkel naar keuze telefonisch te bereiken.
Wel kun je bij een product op de website kijken of het voorradig is in een van onze winkels. Dit doe je door op de productpagina te klikken op 'Beschikbaarheid in de winkels'. Hier kun je je dichtsbijzijnde winkel selecteren en de actuele voorraad bekijken.Ben je al in de winkel en is het artikel toch uitverkocht, dan adviseren we je een medewerker uit de winkel aan te spreken. Mogelijk kunnen zij het artikel voor je bestellen. Uiteraard kun je ook een bestelling plaatsen in onze webshop of via de kiosk waar de beschikbaarheid van de webshopvoorraad wel direct te zien is.
Ik kan niet inloggen in mijn account
ls je niet kunt inloggen met je account, zijn er een paar stappen die je kunt controleren:
- Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd.
- Let op hoofdletters, kleine letters en spaties, want wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig.
- Controleer of je internetverbinding goed werkt. Soms kan een slechte verbinding problemen veroorzaken bij het inloggen.
- Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je proberen om het wachtwoord te resetten via de "Wachtwoord vergeten?" optie, als die beschikbaar is.
Garantie
Op onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
In België en Duitsland geldt een verplichte wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Mijn bestelling is niet compleet binnen gekomen, wat nu?
Als je bestelling niet compleet geleverd kan worden (kan dit te maken hebben met) heeft dit te maken met het feit dat het artikel op dat moment niet op voorraad is. Van het uitverkochte artikel ontvang je zo spoedig mogelijk je geld retour.
Wanneer je na 7 dagen nog steeds niet de juiste artikelen hebt ontvangen neem dan contact met ons op, je kan dit doen via ons contactformulier je kunt ons ook telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 9:30 – 16:00 uur, zaterdag van 10:00 - 16:00 uur op telefoonnummer 088-3320040 (de gebruikelijke belkosten worden in rekening gebracht). Vermeld dan wel je ordernummer zodat we je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn. Controleer altijd bij binnenkomst of je bestelling compleet is, wij verzoeken je een eventueel gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.
Naar welke landen levert de webshop van Prénatal buiten Nederland om nog meer?
Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als je in Europa woont en je bestelling laat bezorgen op een adres in Nederland, Duitsland of België.
Kan ik een onderdeel bestellen van een artikel dat een aantal jaar oud is?
Voor het bestellen van een onderdeel zoals bijvoorbeeld een wiel, kap, bodemverhoger etc. verwijzen we je naar een van onze winkels. De winkel kan dan voor jou informeren of het betreffende onderdeel nog verkrijgbaar is en wat de eventuele kosten zijn.
Voorkom fraude, bekijk hier alle Prénatal websites
Het is voorgekomen dat de Prénatal naam is gebruikt bij websites welke niet van Prénatal zijn. Prénatal doet er alles aan om deze website zo snel mogelijk offline te halen. Wil je zeker zijn dat je bij een Prénatal website je bestelling plaatst dan kan dit alleen bij onderstaande websites: www.prenatal.nl, www.prenatal.nl/shop, www.giftcard.prenatal.nl, www.prenatalhearts.com, www.prenatalhearts.nl, www.prenataloutlet.com, www.prenataloutlet.nl, www.prenatalgeboortekaartjes.nl, www.prenatalgeboortekaartjesmaken.nl, www.prenatalcadeaulijst.nl, www.prenatalblog.nl, www.prenatalapps.nl
Mocht je een website tegenkomen welke je niet vertrouwd, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Verstrekking van contactgegevens
Prénatal verstrekt op geen enkele wijze data of contactgegevens voor het gebruik van commerciële doeleinden.